FANDOM

KONIMASTARPLANET

Wybór mechaniki gry, labiryntowa/fabularna tu się mieści.

Edytuj

Gra jest mała, jest dwóch bohaterów nazywają się Will Treaty i Halt Siwobrody, jest 1 lokacji.

Edytuj

Moja gra jest klasyczna.

Podział prac Edytuj

Narzędzia wspomagające Edytuj

Komputer

Testowanie Edytuj

{{{name}}}
Informacje o książce:

W przeciwieństwie do książki, w przypadku paragrafówki jedna literówka w odpowiednim miejscu (przy wyborze paragrafu) może uniemożliwić przejście gry. Dlatego bardzo ważne jest jej dokładne przetestowanie - czy każdy paragraf prócz końcowych posiada skok do następnego, czy nie ma niepotrzebnych zapętleń, czy każde zakończenie jest osiągalne. Po kilkakrotnym osobistym przetestowaniu pokaż grę przynajmniej jednej osobie i uwzględnij ewentualne znalezione przez nią błędy.
  • Wydanie

Brawo! Twoja pierwsza gra paragrafowa jest gotowa. Teraz trzeba ją rozreklamować i zachęcić innych do gry. Umieść grę na dowolnym serwerze lub wyślij do administratorów strony, a oni zamieszczą ją w dziale download. Stwórz nowy artykuł na tej wiki dotyczący twojej gry na wzór już istniejących, gdzie określisz m.in. jej gatunek i fabułę oraz dołączysz link pozwalający na jej pobranie. Utwórz temat na forum gier paragrafowych w dziale "Wasze własne gry". Możesz też wydrukować kilka egzemplarzy, zbindować i rozdać znajomym, nie zapomnij tylko o zaprojektowaniu ciekawej okładki.

Kiedy po zrobieniu kilku gamebooków nabierzesz wprawy i poczujesz, że stworzyłeś coś dobrego, być może

będziesz chciał wydać swoje dzieło (numer ISBN, sprzedaż itp.)